Boken jeg leser!

En side om bøker jeg leser, har lest og vil lese!

Twilight Sagaen: Formørkelsen

Stephenie Meyer: » Formørkelsen» ( Gyldendal Forlag, 619 sider, oversatt av Vibeke Saugestad)

formørkelsen

Når en rekke mystiske mord skjer i Seattle samtidig som en ondskapsfull vampyr er ute etter hevn, merker Bella at hun er omgitt av fare. Hun blir tvunget til å velge mellom kjærligheten til Edward og vennskapet til Jacob, og hun er fullt klar over at avgjørelsen hennes vil kunne starte en feide mellom vampyren og varulven. Dette er den tredje romanen i Twilight-sagaen.
» I den dørgende stillheten, i et eksplosivt anfall av intuisjon, falt plutselig alle detaljer på plass. Det var noe Edward ikke ville at jeg skulle vite. Noe Jacob aldri holdt skjult for meg. Noe som gjorde at både Cullen-familien og ulvene var ute i skogen, der de beveget seg farlig nær hverandre. Noe jeg uansett hadde ventet på. Noe jeg visste ville skje igjen, like sikkert som at jeg ønsket at det ikke skulle det. Det kom aldri til å ta slutt, gjorde det vel?»

Tredje boka i Twilight sagaen starter der bok nummer to sluttet. Eller iallefall like etter der bok nummer to sluttet.
Bella og Jacob er ikke på talefot, men de skriver lapper til hverandre. Men så skjer det noe, mystiske drap i Seattle…

Bok 3 av Stephenie Meyer er like fantastisk og engasjerende som de to forrige. Jeg levde meg like godt inn i handlingen som jeg gjorde med de to første bøkene. Meyer skriver på en fengende og interessant måte, slik at leseren vil lese mer og mer. Tror jeg har lest boka 5-6 ganger…

Boka anbefales!

Terningkast 6

terningkast 6

Skriv gjerne tilbakemeldinger, både ris og ros, og tips om bøker :)

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 304 andre følgere

Goodreads

Follow me on Twitter

På topp

Arkivet

