Boken jeg leser!

En side om bøker jeg leser, har lest og vil lese!

Twilight Sagaen: Ved daggry

Stephenie Meyer: Ved daggry (Gyldendal, 784 sider, oversatt av  Vibeke Saugestad)

ved daggry

Å være uhelbredelig forelsket i en vampyr er både en fantasi og et mareritt for Bella Swan. Hennes lidenskapelige følelser for vampyren Edward drar henne i én retning, og den dype samhørigheten med varulven Jacob Black i en annen. De to stammenes skjebne har hvilt på Bellas valg: enten å slutte seg til de udødeliges mørke, forførende verden, eller å leve livet fullt ut som menneske. Nå som hun har truffet sin beslutning, starter en rekke uforutsette hendelser. Dette er den fjerde romanen i Twilight-sagaen.
«Ikke vær redd mumlet jeg. Vi hører sammen. Og brått ble jeg helt overveldet av sannheten i det jeg sa. Dette øyeblikket var så fullkomment, så riktig, at det ikke var mulig å tvile på det. Han la armene omkring meg og holdt meg fast inntil seg… Det kjentes som vær nerve i kroppen gnistret. For alltid sa han.»

Siste boka om Bella Swan og Edward Cullen.
I denne boka blir Twilight sagaen avsluttet, en saga om kjærlighet og vennskap, om å passe inn og om å finne seg selv.

Bella og Edward står ovenfor nye, uventede opplevelser.

Syns det er litt trist at det ikke er flere bøker om Bella og Edward igjen.. Syns bestandig det er litt vemodig når en god serie er slutt..

Men denne boka, og hele serien, anbefales så absolutt!

Terningkast 6!

terningkast 6

 

Skriv gjerne tilbakemeldinger, både ris og ros, og tips om bøker :)

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 304 andre følgere

Goodreads

Follow me on Twitter

På topp

Arkivet

