Boken jeg leser!

En side om bøker jeg leser, har lest og vil lese!

bøkene på nattbordet mitt!

På nattbordet mitt er det en liten stabel med bøker jeg leser og som jeg skal lese.
Noen er jeg begynt på, og noen er på vent 😉

2013-01-24 08.52.42

  • Charlotte Brontë: Jane Eyre
  • Margit Sandemo: Heksemesteren bok nummer 12 – Sagn om glemte riker
  • Jonas Jonasson: Hundreåringen som klatret ut vinduet og forsvant
  • Ann Syréhn Tomasevic: Glass og aske
  • Robyn Russell: Avkledd
  • Danielle Steel: Hotel Vendôme
  • Lars Saabye Christensen: Beatles
  • George R.R. Martin: En sang om is og ild bok I del II -Kampen om jerntronen
  • Kristin Marja Baldursdottir: Jeg er Freyja
  • Jennifer Lee Carrell: Shakespeares hemmlighet

Har begynt sånn smått med Jane Eyre og Shakespeares hemmelighet, og gleder meg til å lese de videre 🙂
Har lest Beatles før, men det er noen år siden nå, så det blir nok interessant å lese den om igjen 🙂
Bøkene av Jonasson og Baldursdottir er bøker jeg har fått i bursdagsgave, og som jeg ikke har fått begynt på enda..
Danielle Steel og Margit Sandemo skriver bestandig fantastiske bøker, så de gleder jeg meg veldig til å lese (har lest hele serien Heksemesteren før, men har begynt om igjen da de er i salg igjen!).
Tomasevic og Russell er derimot to forfatterinner jeg ikke har lest noe av før, så det blir jo artig 🙂

 

nattbord

 

Hvilke bøker har du på nattbordet? Har du begynt å lese de? 🙂

Skriv gjerne tilbakemeldinger, både ris og ros, og tips om bøker :)

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 304 andre følgere

Goodreads

Follow me on Twitter

På topp

Arkivet

