Boken jeg leser!

En side om bøker jeg leser, har lest og vil lese!

Bok nummer en i «de udødelige»:Ever – For Alltid

Alyson Noël: «Ever- For alltid» (Kagge Forlag, 298 sider, oversatt av Sidsel Medbye)

Alyson Noël skrev 7 bøker før denne, og skriver generelt ungdomsbøker.

ever for altid

Etter en tragisk ulykke der Ever Bloom mistet familien sin, oppdager hun at hun kan se auraen til folk, lese tankene deres og kjenne hele livshistorien deres bare ved å ta på dem.
Hun gjør alt for å unngå kontakt med folk og for å holde tilbake sine evner.
Men alt dette endrer seg når hun møter Damen Auguste… Han er den eneste som kan roe ned alt bråket og energien i hodet hennes. Hun aner ikke egentlig hvem han er, men hun vet at hun holder på å forelske seg dypt og hjelpeløst i han.

Det er ca 1 år siden jeg leste denne. Og egentlig kunne jeg sikkert likt denne, men syns den «hermer» for mye etter andre serier.. Men har planer om å gi serien en sjanse, så jeg har kjøpt bok nummer to også..

Terningkast: 2

terningkast 2

2 comments on “Bok nummer en i «de udødelige»:Ever – For Alltid

  1. Sofie
    7. februar 2013

    Du må skrive hva du syns om bok nummer to også, når du har fått lest den. 🙂

    Liker

    • lizpijah
      7. februar 2013

      Ja det skal jeg, men kan ta litt tid da jeg ikke er begynt på den ennå.. 🙂

      Liker

Skriv gjerne tilbakemeldinger, både ris og ros, og tips om bøker :)

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 304 andre følgere

Goodreads

Follow me on Twitter

På topp

Arkivet

