Boken jeg leser!

En side om bøker jeg leser, har lest og vil lese!

Ønskelisten min!

Her er en liten liste over bøker jeg ønsker meg!
Har du noen tips, eller har du lest bøkene – legg gjerne igjen en kommentar 🙂

  • Cecilia Samartin – La Perengrina 
  • Kate Morton – en svunnen tid
  • Cecilia Samartin – Le Peregrino
  • Herman Lindqvist – solkongen: historien om Ludvig 14.
  • Sylvia Day – Bare for deg
  • Sylvia Day – Gjennspeilt i deg
  • Tom Egeland – Skyggelandet
  • Tom Egeland – Lucifers Evangelium
  • Tom Egeland – Fedrenes løgner
  • Victoria Hislop – En aften på Kreta
  • Tatiana de Rosnay – Mokka
  • Lars Saabye Christensen – Bly
  • Lars Saabye Christensen – Begravelsen
  •  Vanessa Diffenbaugh – Blomstenes hemmelige språk

Hvilke bøker leser du? Og hvilke bøker kunne du tenkt deg å lese?

4 comments on “Ønskelisten min!

  1. Sofie
    7. februar 2013

    Tips: Sarah’s nøkkel! Burde leses, kjempe bra bok!

    Liker

    • lizpijah
      8. februar 2013

      Har faktisk lest den tidligere 🙂 Tenkte jeg skulle skrive om den snart 🙂

      Liker

  2. Sara
    22. februar 2013

    Har lest flere av bøkene på listen din, la peregrino og la peregirna, som jeg likte veldig godt. En svunnen tid leste jeg på engelsk, og Kate Morton står nå på listen over forfattere jeg vil lese mer av:)

    Liker

    • lizpijah
      26. februar 2013

      Ok 🙂 Ja syns Kate Morton skriver fantastisk! 🙂

      Liker

Skriv gjerne tilbakemeldinger, både ris og ros, og tips om bøker :)

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 304 andre følgere

Goodreads

Follow me on Twitter

På topp

Arkivet

