Boken jeg leser!

En side om bøker jeg leser, har lest og vil lese!

Ønsker meg disse!

her er en liste over bøker jeg ønsker meg! De som er uthevet er de jeg spesielt ønsker meg! :)
Si fra om du vil selge meg noen av de, eller om du vet hvor jeg kan kjøpe de :)

Listen vil nok bli oppdatert etterhvert! :)

  • i ett speil, i en gåte -Jostein Gaarder
  • Appelsinpiken -Jostein Gaarder
  • Kabalmysteriet – Jostein Gaarder
  • Samlede verker – William Shakespeare
  • vintergjenferd – Kate Mosse
  • Citadel – Kate Mosse
  • Narnia bøkene – C.S. Lewis
  • Truede arter – Cathy Hapka
  • Dobbeltliv – Cathy Hapka
  • Sex and the city – Candace Bushnell
  • Carries dagbok – Candace Bushnell
  • Sommer i storbyen – Candace Bushnell
  • Barnepiken – Kathryn Stockett
  • Lost, a vampire romance – Lori Devoti
  • the vampire from hell – Ally Thomas
  • My story – Marilyn Monroe
  • True blood bøkene – Charlaine Harris (fra 7 -12)
  • Memories of a Geisha – Arthur Golden
  • historikeren –  Elizabeth Kostova
  • Til odel og eie – Jørgen Gunnerud
  • Høstjakten – Jørgen Gunnerud
  • Basisgarderoben – Signy Fardal
  • Motens ABC – Signy Fardal
  • Overtalelsen – Jane Austen
  • Pride and prejudice and zombies – Jane Austen
  • Mansfield Park – Jane Austen
  • Emma – Jane Austen
  • Fornuft og følelser – Jane Austen
  • Havets katedral – Ildefonso Falcones
  • Little Woman – Louisa May Alcott
  • The Hummingbird Bakery kakeboken – Tarek Malouf
  • Djevelen er en løgner – Jørgen Gunnerud
  • Raymond Isaksens utgang – Jørgen Gunnerud
  • Skyggelandet – Alyson Noël
  • Mørke flammer – Alyson Noël
  • Nattstjerne – Alyson Noël
  • Brent – P.C. Cast
  • Huset du elsket – Tatiana de Rosnay
  • Bumerang – Tatiana de Rosnay
  • Sagaen om isfolket (1-47) – Margit Sandemo
  • Sagnet om lysets rike (8-21) – Margit Sandemo
  • The Outlander (hele serien) – Diana Gabaldon
  • A song of ice and fire series 1-5 (game of thrones bøkene) – George R.R. Martin (på norsk fra bok nr 2 del 1)
  • the notebook – Nicholas Sparks
  • The hunger games Trilogy – Suzanne Collins
  • Harper Connolly series 1-4 – Charlaine Harris
  • Vampire Acadamy – Richelle Mead
  • Black wings – Christina Henry
  • Secret circle – L.J. Smith
  • the Fallen series – Lauren Kate
  • the Boleyn Inheritance – Phillipa Gregory
  • The other queen – Phillipa Gregory
  • La peregrina – Cecilia Samartin
  • Snøbarnet – Eowyn Ivey
  • En svunnen tid – Kate Morton
  • Orkideens hemmelighet – Lucinda Riley
  • Gravlunden i Praha – Umberto Eco
  • Kammerpiken – Cecilie Egner
  • CeeCee Honycutts reddende engler – Beth Hoffman
  • Snøstorm 0g mandelduft –  Camilla Läckberg
  • Reisen hjem – Lori Lansens
  • Mørk kyst – Peter Temple
  • Truth – Peter Temple
  • Sanctus – Simon Toyne
  • Fotballfrues dagbok – Caroline Berg Eriksen
  • blomstenes hemmelige språk – Vanessa Diffenbaugh
  • The lucky one – Nicholas Sparks
  • Desires of the dead – kimberly Derting
  • Folket på Rhanna – Christine Marion Fraser 
  • Hjem til Rhanna – Christine Marion Fraser
  • Barna på Rhanna – Christine Marion Fraser
  • Rhanna i krig – Christina Marion Fraser
 Har du lest noen av disse? Hva syns du?
4 comments on “Ønsker meg disse!

  1. Sara
    22. februar 2013

    Hei, jeg har akkurat ryddet i bokhyllene mine og jeg har Sagaen om Isfolket, alle unntatt 21,22,23 og 24 i pocket, sex og singelliv på norsk i pocket og la peregrina innbundet og tenkte å selge dem:) si ifra hvis du vil kjøpe dem, du kan få alle for 1000,- pluss porto.

    Lik

    • lizpijah
      26. februar 2013

      Det kunne jeg faktisk veldig gjerne tenkt meg! 🙂
      Men tror jeg må vente til ut i neste måned da… 😦 Men har du de fortsatt da, så slår jeg nok til på tilbudet ditt 🙂

      Lik

      • Sara
        27. februar 2013

        Jeg har dem fortsatt og kan godt vente til neste måned:) har du en e-post adresse jeg kan skrive til, så kan vi utveklse adresse, kontonummer osv Sara

        Lik

      • lizpijah
        27. februar 2013

        lizpijah_90 (a) hotmail.com

        Lik

Skriv gjerne tilbakemeldinger, både ris og ros, og tips om bøker :)

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 304 andre følgere

Goodreads

Follow me on Twitter

På topp

Arkivet

