Boken jeg leser!

En side om bøker jeg leser, har lest og vil lese!

Mammutsalg!

Fant ut i går at jeg hadde litt tid til å stikke innom bokhandelen før henting i barnehagen, så da ble det en liten tur innom libris..
Skiltene på utsiden fortalte meg at det var ennå mammut salg, og i tillegg halvpris på mammut pris! Har lenge planlagt at jeg skulle kjøpe diverse bøker på mammut salget, så da økonomien ikke var helt enig, ble det stadig utsatt… Så da skiltene sa halvpris på mammut pris var jeg bare nødt å se om jeg fant noe bra 🙂

mammutsalg

Elsker bøker, og kjøper en del av de 🙂 Så når jeg ser at det er billige bøker/salg og slikt er jeg bare nødt å se hvilke titler som er tilgjengelige.

Gikk en lang runde å så på forskjellige bøker, og fant noen som jeg ville kjøpe. De røde prislappene på bøkene fortalte meg at tilsammen ville det bli ca 500 kr. Tenkte med meg selv at det skulle vel gå bra, de ville jo vært ennå dyrere hvis jeg skulle kjøpe de til original pris! Så ble positivt overrasket da jeg skulle betale, det var tydeligvis halv pris av prisen på de røde prislappene! Så da måtte jeg springe å hente en bok til! 🙂 Fem bøker, total summen ble da på 287 kr! Skulle jeg betalt mammutpris ville det blitt 575 kr!  Altså betalte jeg bare halvparten 🙂 Ett kupp med andre ord 😉

2013-03-12-22-04-29

Disse bøkene kjøpte jeg :

  • Scott Westerfeld – Uglies
  • Scott Westerfeld – Pretties
  • Kate Morton – en svunnen tid
  • Candace Bushnell – sommer i storbyen (bok 2 i Carrie dagbøkene)
  • Margit Sandemo – Spindelvev

Er stor fornøyd med kjøpet! Men må nok kjøpe siste boka i Uglies trilogien, og bok en i Carrie dagbøkene også!

Har allerede begynt på Uglies, og gleder meg til å lese den ferdig! 🙂

Skal skrive om bøkene så fort jeg har lest de! 🙂

Skriv gjerne tilbakemeldinger, både ris og ros, og tips om bøker :)

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 304 andre følgere

Goodreads

Follow me on Twitter

På topp

Arkivet

