Boken jeg leser!

En side om bøker jeg leser, har lest og vil lese!

Ny serie fra Margit Sandemo!

Nå førstkommende mandag, 18 mars, kommer første bok i Margit Sandemo’s nye trilogi i salg!

margit sandemo

Serien heter Kiaras saga, og handler om en ung jente med navnet Kiara som har helbredende hender.
Kiara er anklaget for å være heks, og er derfor på flukt. Og under flukten finner hun en eldgammel keltisk skatt…
Historien er lagt til Irland på 1600-tallet.

Bok nummer en heter «skytsånden», og er i salg fra 18 mars i kiosker og dagligvarebutikker.

Bok nummer to heter «de tre søstrene» og er i salg fra 22 april.

Tredje og siste bok heter «det brenner en ild», og er i salg fra 27 mai.
Den siste boka i Kiaras saga vil forresten være forfatterens 180. bok!

Jeg gleder meg utrolig mye til det blir mandag slik at jeg kan kjøpe den nye boka! Margit Sandemo er en fantastisk forfatter, og jeg lever meg bestandig inn i handlingen i bøkene hennes! Hun er definitivt min favoritt forfatter! Og jeg tror disse bøkene blir like fantastisk som de forrige! Bare synd at det er en trilogi.. Men håper hun har planer for flere nye bøker!

(bildet er lånt fra schibsted forlag!)

Skriv gjerne tilbakemeldinger, både ris og ros, og tips om bøker :)

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 304 andre følgere

Goodreads

Follow me on Twitter

På topp

Arkivet

