Boken jeg leser!

En side om bøker jeg leser, har lest og vil lese!

Siste boka i True Blood serien!

7 mai 2013 kommer den siste boka i True Blood serien på engelsk! tittelen er DEAD EVER AFTER. (kommer sikkert ikke på norsk før i 2014, for bok nummr 12 som kom i fjor på engelsk kommer på norsk i juni/juli…)

deadeverafter

Kjenner jeg gruer meg og gleder meg! Har lest frem til nummer 7 på norsk, men til nummer 12 på engelsk.. (skal skrive om de jeg har lest på norsk, da de jeg har lest på engelsk var på ebok programmet på mobilen…)

true blood

Elsker virkelig den serien, så er faktisk litt trist at den er over.. men heldigvis kan jeg ennå trøste meg med tv serien! Gleder meg iallefall til det kommer ny sesong med True Blood på tv 🙂  Alexander Skarsgaard er jo ganske kjekk,og passer perfekt i rollen som Eric Northman..

true blood eric

Det samme med Joe Manganiello som spiller Alcide…

true blood alcide

Flere som leser bøkene? Ser du på True blood?

One comment on “Siste boka i True Blood serien!

  1. Sofie
    31. mars 2013

    Har lest alle bøkene på engelsk, og gleder meg til den siste boka kommer ut! Ellers så ser jeg på serien også, og gleder meg veldig til neste sesong! (Håpet bare den er bedre enn forrige, da den var ganske skuffende..)

    Liker

Skriv gjerne tilbakemeldinger, både ris og ros, og tips om bøker :)

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 304 andre følgere

Goodreads

Follow me on Twitter

På topp

Arkivet

