Boken jeg leser!

En side om bøker jeg leser, har lest og vil lese!

Noen bøker mindre på ønskelisten min!

Har faktisk fått tak i noen av bøkene på ønskelisten min! Eller, rettelse, de er på tur i posten til meg 🙂

  •  Sagaen om Isfolket (alle unntatt 21,22,23 og 24)
  • sex og singelliv på norsk i pocket
  • la peregrina innbundet

Pluss at jeg endte med å bestille meg to bøker fra bokeksperten.no:

  • siste boka i uglies trilogien
  • første boka i Carrie dagbøkene

bokeksperten

Så nå har jeg endel å se fram til i posten fremover! 🙂 Gleder meg!

Og jeg har også fått noen bøker i det siste, så ønskelisten må nok oppdateres! 🙂

(skal se om jeg får oppdatert ønskelisten min snarest, helst i dag..!)

Skriv gjerne tilbakemeldinger, både ris og ros, og tips om bøker :)

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 304 andre følgere

Goodreads

Follow me on Twitter

På topp

Arkivet

