Boken jeg leser!

En side om bøker jeg leser, har lest og vil lese!

Pakke fra bokeksperten.no!

Fikk faktisk to pakker fra bokeksperten.no, en på torsdag og en på lørdag.
(Har skrevet innlegg om bokeksperten tidligere, HER og HER!)

bokeksperten

Tok ca en uke fra jeg bestilte til jeg fikk pakkene, noe jeg egentlig er veldig fornøyd med (iallefall med tanke på at det var dagen før påske jeg bestilte!).

Så nå har jeg fått siste boka i Uglies trilogien og første boka i Carrie dagbøkene! Jippi!

(Kommer innlegg om bøkene når jeg har lest de! Antageligvis ett innlegg om siste boka i Uglies trilogien i morgen, da jeg leste den ut i natt!)

Skriv gjerne tilbakemeldinger, både ris og ros, og tips om bøker :)

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 7. april 2013 av i Uncategorized med stikkord , , , , , , , , , .

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 304 andre følgere

Goodreads

Follow me on Twitter

På topp

Arkivet

