Boken jeg leser!

En side om bøker jeg leser, har lest og vil lese!

Posesalg på Libris!

WOW! Var innom Libris en tur i dag, og de hadde posesalg!

libris

Endte med at jeg kjøpte en pose (kostet 350 kr posen),
og da jeg kom hjem regnet jeg over hvor mye jeg hadde spart (var ennå prislapper på alle bøkene!), og hadde faktisk spart utrolig mye! Hele 1800kr (og noe smått!)! Fantastisk!

Lurer nesten litt på om jeg må ta meg en tur til innom iløpet av uka, da hun i kassa sa at hun skulle sette flere bøker frem til posesalget!

endte bla med en kokebok for barn/til barn, En aften på Kreta, Min mangel på stolthet og fordom i jakten på Mr Darcy, smuss og små søte løgnere – Rått (og en hel hau til, men de ble straks lagt i eske og kjørt bort, da jeg står midt i flytting..).

3 comments on “Posesalg på Libris!

  1. Elise Cathrin
    24. april 2013

    Åååh, elsker posesalg! Var det en spesiell butikk, eller er det for alle Librisbutikker?

    Liker

    • lizpijah
      24. april 2013

      Jeg å!:) Dette var på libris i Alta, så jeg aner ikke om det bare gjaldt her eller om det er på alle libris butikkene..

      Liker

    • lizpijah
      24. april 2013

      Men det kan hende at de er på flere libris butikker, eller på andre bokhandlere: det var nemlig mange bøker som også var på mammutsalget. 🙂

      Liker

Skriv gjerne tilbakemeldinger, både ris og ros, og tips om bøker :)

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 304 andre følgere

Goodreads

Follow me on Twitter

På topp

Arkivet

