Boken jeg leser!

En side om bøker jeg leser, har lest og vil lese!

Leseliste for tiden fremover!

Disse bøkene er de jeg planlegger å lese fremover, men kan hende at noen blir byttet ut, eller andre lagt til.

bokliste

(tilfeldig rekkefølge!)

  • Vannessa Diffenbaugh – Blomstenes Hemmelige språk
  • Kami Garcia & Margareth Stohl – Beautiful Creatures bok 1 Vakre skapninger
  • Nicholas Sparks – Dagboken
  • Hugh Laurie – Våpen handleren
  • Thierry Jonquet – Tarantella
  • Katherine Webb – Det du ikke ser
  • Kristin Ma Berg – Face It
  • Allison Pearson – Jeg fatter ikke hvordan hun får det til
  • Daphne Kalotay – Russisk vinter
  • Belinda Starling – Bokbindersken
  • Lauren Weisberger – en djevel i Prada
  • Michael Grant – Gone: Mørke krefter
2 comments on “Leseliste for tiden fremover!

  1. Elise Cathrin
    13. mai 2013

    En djevel i Prada og Dagboken er absolutt verdt å lese! Våpenhandleren har jeg liggende på engelsk (The Gun Seller), som bare trygler om å bli åpnet! 🙂

    Liker

    • lizpijah
      13. mai 2013

      Ja tenkte jeg ville like en djevel i prada, og har blitt anbefalt dagboken 🙂 Gleder meg til å lese alle 3 (og egentlig alle på lista) 🙂

      Liker

Skriv gjerne tilbakemeldinger, både ris og ros, og tips om bøker :)

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 304 andre følgere

Goodreads

Follow me on Twitter

På topp

Arkivet

