Boken jeg leser!

En side om bøker jeg leser, har lest og vil lese!

Utfordring!

Har faktisk bestemt meg for å utfordre meg selv når det kommer til bøker!
Leste litt rundt på nett, og ble faktisk veldig inspirert! Blant annet av listen «1001 bøker du må lese før du dør».
Blir nok ikke å skrive noen liste på forhånd over hvilke bøker jeg skal lese, men skal skrive om de her på bloggen etterhvert som jeg leser de!

bokstabel

Så her er mine utfordringer til meg selv!

  • Lese 100 bøker iløpet av 2013 
  • Lese 10 ebøker på engelsk iløpet av 2013
  • Lese 5 bøker fra «1001 bøker du må lese før du dør» (lista fins her!) iløpet av 2013
  • Lese 5 fra bokhylla (bøker som ikke har blitt lest, men som jeg har fra før) iløpet av 2013
  • Lese minst 3 klassikere i løpet av 2013!
  • Fullføre minst en fantasy/fiction serie iløpet av 2013!

Lykke til, til meg selv! Så får jeg håpe at jeg får lest alt iløpet av året!

2 comments on “Utfordring!

  1. Elise Cathrin
    14. mai 2013

    En av klassikerne bør være «Om mus og menn» av John Steinbeck, utrolig bra! Om du ellers er på utkikk etter bøker kan du sjekke ut «Bokanmeldelser» i menyen min om du er interessert 🙂

    Liker

Skriv gjerne tilbakemeldinger, både ris og ros, og tips om bøker :)

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 304 andre følgere

Goodreads

Follow me on Twitter

På topp

Arkivet

