Boken jeg leser!

En side om bøker jeg leser, har lest og vil lese!

Gårsdagens bokkjøp!

Kjøpte meg (igjen) noen bøker på jobb.
Er egentlig veldig fornøyd, man vet aldri hvilke bøker man finner der, og det kommer stadig inn noe nytt! 

 

20130514_222406

Gleder meg til å lese disse! 

Drageløperen – Khaled Hosseini
Tusen strålende soler  Khaled Hosseini 
Kleopatra – Allan Klynne 
Snøstorm og Mandelduft – Camilla Läckberg
Bly – Lars Saabye Christensen 
Barnepiken – Kathryn Stockett 

Jobber på Mia butikken i Alta, en bruktbutikk som stadig får inn nye (og gamle!) ting. Det som er der en dag, er det ikke sikkert at er der dagen etter! Er du i Alta anbefaler jeg deg å ta turen innom Mia Butikken på Elvebakken! Vi har utrolig mye forskjellig! Og ikke minst mye billig (blant annet 5 kr for boka!) Kom innom å gjør ett kupp! 🙂 

 

Skriv gjerne tilbakemeldinger, både ris og ros, og tips om bøker :)

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 304 andre følgere

Goodreads

Follow me on Twitter

På topp

Arkivet

