Boken jeg leser!

En side om bøker jeg leser, har lest og vil lese!

Sommerleirens forbannelse

R. L. Stine : Sommerleirens forbannelse – Grøsserne
(Damm, 120 sider, oversatt av Øystein Rosse)

sommerleirens forbannelse

Sarah hater sommerleiren, og hun har trøbbel med romkameratene. De hater henne. Derfor bestemmer hun seg for å late som hun drukner i innsjøen, slik at alle blir engstelige for henne. Men det går ikke akkurat som Sarah planlegger. Nede i det mørke, kalde vannet er det en som holder øye med henne, en med blekblå øyne og gjennomsiktig kropp.

Er vell cirka 10 år siden jeg kjøpte og leste denne, om ikke nærmere 15 år?
Husker jeg syns den var skummel og litt ekkel, og jeg har vell aldri vært særlig lettskremt..

Terningkast 5

terningkast 5

Skriv gjerne tilbakemeldinger, både ris og ros, og tips om bøker :)

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 304 andre følgere

Goodreads

Follow me on Twitter

På topp

Arkivet

