Boken jeg leser!

En side om bøker jeg leser, har lest og vil lese!

Nytt til bokhylla!

Har selvfølgelig endt opp med å kjøpe meg enda flere bøker… Jeg er happy, men bokhylla sier den er på tide å skiftes ut..

20131024_222402

Tror jeg må gå til innkjøp av en som er både større og muligens mer solid.. Enkelte hyller er begynt å bule nedover.. Å enda er ikke alle bøkene i hylla… Noen som har tips til bokhyller(r)?

Her er de nye (som foreløbig må bo i posen ved siden av bokhylla):

20131024_222008

Karstein Alnæs: Historien om Norge 1-5 (komplett serie)

20131024_222025

Bridget Jones: på randen av Helene Fielding

20131024_222046

Single av «Scruella de Ville»
Glassjomfruen av Catherine Cookson

20131024_222120

Historien om O av Pauline Réage

20131024_222110

Brødrene Karamasov av Fjodor Dostojevskij

Har du lest noen av disse, og isåfall hva syns du?
Eventuelt skal du lese noen av disse?

Skriv gjerne tilbakemeldinger, både ris og ros, og tips om bøker :)

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 304 andre følgere

Goodreads

Follow me on Twitter

På topp

Arkivet

