Boken jeg leser!

En side om bøker jeg leser, har lest og vil lese!

Flyttet!

Har flyttet til Tromsø! Iallefall nesten, bor ca 40 min fra Tromsø 🙂 noe som passer meg perfekt!

Problemet er at vi ikke har Internett… og det er så og si ingen som leverer internett hit.. kun en, men ikke før til sommeren. . Så derfor er det ikke kommet nye innlegg på bloggen..
Men så fort jeg får internett skal jeg oppdatere ( evt hvis jeg drar på besøk til noen som har Internett! )..

Har forresten fått fikset meg en ny bokhylle, men trenger nok en til…

wpid-20140409_230453

Den er en smule overfylt, men bøkene min er i allefall pakket opp! 😀 (super happy!)

Skriv gjerne tilbakemeldinger, både ris og ros, og tips om bøker :)

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 11. april 2014 av i Virkeligheten med stikkord , , , , , , , , .

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 304 andre følgere

Goodreads

Follow me on Twitter

På topp

Arkivet

