Boken jeg leser!

En side om bøker jeg leser, har lest og vil lese!

Legoloftet bruktbokhandel!

Rett før påske kom lillesøsteren min og søksenbarnet mitt på påskeferie til oss. Søskenbarnemitt hadde lenge lett etter et spseielt monopol spill, nemlig hobbiten! Hun hadde vært innom flere butikker både sørpå og her, og fikk tips om å dra til legoloftet bruktbokhandel i Tromsø..

Etter litt leiting fant vi frem, og en drøm av en bruktbokhandel åpenbarte seg!

Snapsave-20140416122634.jpg

Jeg sysn prisene var litt stive, men etter en samtale med det nevnte besøket mitt ble vi enige om at jeg mest sannsynlig bare er litt bortskjemt av Mia butikkens priser (på Mia koster alle bøkene 5 kr stk, og du kan få posesalg på bøker til 50 kr!).  Jeg endte med å kjøpe to bøker: Nådens omkrets av Jørgen Brekke, og den første Harry Potter boka (til lilleøster). Det ble 110 kr for de to bøkene, Harry Potter boka var innbundet, mens boken av Jørgen Brekke var pocket…

 

i første etasje på det ene rommet var det hyller på hyller med bøker, bøker på gulvet og generelt overalt! en drøm for en bokentusiast!
I andre etasje var det visst mye lego og slikt (var ikke der, var opptatt med å se gjennom bøkene!). Og i det første rommet nede, der kassa var, hadde de blader og slikt.
Etter som  jeg forsto, har de nesten alt mulig der! Rollespill ting, klær, bøker, blader, samlegjenstander, og mye mer!

 

Garantert en brukt bokhandel jeg kommer til å beøke flere ganger!

Skriv gjerne tilbakemeldinger, både ris og ros, og tips om bøker :)

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 304 andre følgere

Goodreads

Follow me on Twitter

På topp

Arkivet

